Oletko monipuolinen digitaalisen median ja hakusanamainonnan ammattilainen? Kaipaatko energisoivia haasteita ja haluat kehittyä jatkuvasti työssäsi?

Mahtavaa!

Etsimme vauhdikkaan kasvun saattelemana media- ja analytiikkatiimiimme asiansa osaavaa Digital Media Planneria.

Tehtäviisi kuuluu hakusanamainonnan suunnittelu, toteutus, ylläpito, optimointi ja raportointi asiakkaan tarpeiden pohjalta. Ymmärrät hakukonemarkkinoinnin roolin osana asiakkaan digimarkkinoinnin kokonaisuutta. Pääset myös toteuttamaan mm. Facebook, Instagram sekä display-mainontaa oman osaamisesi mukaan. Osaat hyödyntää web-analytiikan dataa ja tuottaa sen pohjalta näkemyksiä asiakkaan digimarkkinoinnin kehittämiseen. Tulet tässä tehtävässä toimimaan osana Dinglen mediatiimiä, sekä asiakasrajapinnassa olemalla yhteydessä asiakkaisiin ja osallistumalla asiakaspalavereihin.

Tehtäviäsi ovat mm.

  • Hakusanamainonnan suunnittelu, toteutus ja kehitys.
  • Digitaalisen mainonnan suunnittelu, tuotanto ja optimointi muihin kanaviin.
  • Mainonnan tulosten raportointi ja analysointi.
  • Palveluidemme kehittäminen yllä olevien ratkaisujen osalta.

Odotamme sinulta:

  • Vähintään kahden vuoden kokemusta mm. Adwords sekä Facebook mainonnan toteutuksesta, sekä eri digitaalisten kanavien mahdollisuuksista.
  • Kokemusta analytiikkatyökaluista (Google Analytics) sekä raportointimalleista.
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa.
  • Innostunutta asennetta ja halua oppia lisää.

Tarjoamme sinulle:

  • Mielenkiintoisia tehtäviä mielenkiintoisten asiakkaiden parissa, kehittyvän tiimin kanssa.
  • Kansainvälisen, mutta luonnonläheisen työympäristön Töölönlahden rannalla.
  • Lämpimän vastaanoton n. 70 dinglaajan joukkoon.
  • Aamupuuron ja jäsenyyden himoittuun DPT (Dingle Party Team) -kollektiiviin.

Lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen, sekä päivämäärän, jolloin voit aikaisintaan aloittaa, osoitteeseen rekry@dingle.fi 18.9. mennessä. Tai mieluiten vaikka heti! Täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Media & Analytics Olli Pohjanlehto (050 4666110)

Dingle on markkinointiviestinnän asiantuntijayritys ja osa Aller-konsernia. Dinglen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun konsultointipalvelut parantavat yritysten mahdollisuuksia hyödyntää digitalisaatiota liiketoiminnassaan. Dinglen ydinosaamisaluetta ovat sisältömarkkinointi, tulospohjainen digitaalinen markkinointiviestintä ja asiakasymmärrys. Dingle perustettiin vuonna 2009. Toimintansa aikana yritys on ollut suunnittelemassa ja toteuttamassa yli sadan suomalaisbrändin markkinointia. Vuonna 2015 Dinglen liikevaihto kasvoi 38 prosenttia yli 4,2 miljoonaan euroon. Dinglen Helsingin ja Tukholman toimistoilla työskentelee yhteensä noin 70 markkinoinnin asiantuntijaa.

 

 

Subscribe to Email Updates