Tuukka Temonen on elokuvaohjaaja, toimitusjohtaja, Apulannan ex-basisti, salaisesti ikuinen pikkupoika ja median paljastama mielensäpahoittaja. Mitä löytyy henkilöbrändin takaa ja kuinka tehokkaasti palstametrit kääntyvät katsojaluvuiksi? Tässä jaksossa tutustumme mieheen monien titteleiden takana.

[00:11] Intro
[02:06] Mitä kuuluu, Tuukka Temonen?
[02:20] Tyhjiöstä ja post-traumaattisesta stressireaktiosta
[03:58] Milloin elokuva on valmis?
[05:33] Apulannan ex-basistista ohjaajaksi henkilöbrändäyksellä
[09:29] Missä menee yksityisen Tuukka Temosen ja ohjaaja Tuukka Temosen raja?
[11:51] Miten syntyi enolebasisti.com?
[14:49] Milloin TMK-elokuvan markkinoinnin suunnittelu ja toteutus aloitettiin?
[21:16] Miten TMK-elokuvan markkinointi erosi perinteisestä elokuvamarkkinoinnista?
[24:30] Julkisuus ja markkinointi. Sattumaa vai harkittua?
[32:27] Salaliittoteoria: Presidentintekijät -elokuvan ensi-iltaa edeltänyt mediakohu
[39:42] Mitä tapahtui aikoinaan Apulannan ja ÄKT:n erimielisyydessä?
[44:44] Miten listat ovat taas Tuukka Temosta vastaan?
[51:02] Elokuvateattereista ja elokuvan tulevaisuudesta
[57:13] Oma kiinnostus vai katsojaluvut - Kumpi ohjaa elokuvaohjaajaa?
[1:00:50] Mitä voit paljastaa tulevasta Sarasvuosta kertovasta elokuvasta?
[1:04:04] Miten nopeasti edellisen projektin jälkeen voi aloittaa uuden projektin?
[1:05:49] Mitkä kanavat olivat merkityksellisiä TMK-elokuvan markkinoinnissa?
[1:11:53] Tuukka Temosen kirjasuositus kuuntelijoille

Linkit podcastissa mainittuihin lähteisiin:
- JHT - Musta Lammas, Mikko Aaltonen

 


Dinglecast Linkit:

Kaikki Dinglecast blogit ovat löydettävissä täältä: www.dingle.fi/dinglecast/

Tilaa:

Subscribe to DingleCast on iTunes

Subscribe to DingleCast on SoundCloud

Subscribe to DingleCast on Stitcher Radio

Kommentit 0

Subscribe to Email Updates

Subscribe to Email Updates