Dingle ryhtyy tarjoamaan työnantajabrändäyksen palveluita. Dinglen uuden palvelun avulla yritys voi löytää entistä tehokkaammin oikeat työntekijät sekä kehittää brändiään, liiketoimintaansa ja kasvuaan.

”Yritykset kilpailevat nyt parhaista osaajista, ja ammattimaisesti toteutetulle työnantajabrändäykselle on kova kysyntä. Etenkin IT-alalla ja digitaalisissa asiantuntijatehtävissä vallitsee työnhakijan markkinat”, kertoo Dinglen Account Manager Anna Kilponen.

Dinglen osaaminen kohderyhmien tavoittamisessa tuo yrityksille lisäarvoa työnantajamielikuvan rakentamiseen ja viestintään. Uusi palvelu auttaa yrityksiä löytämään oikean työnantajabrändistrategian ja tukee sen toteuttamisessa. Lisäksi Dingle tarjoaa työnantajabrändiä vahvistavaa sisällöntuotantoa sekä rekrytointikampanjoiden suunnittelua ja toteutusta.

”Ihmiset eivät tee enää töitä vain palkan takia. Työ valitaan myös työn merkityksellisyyden ja puitteiden perusteella. Moni haluaa, että työpaikan arvot vastaavat omia henkilökohtaisia arvoja. On helppoa löytää oikeat ihmiset oikeille paikoilleen, kun työnantaja on osannut antaa mahdollisimman aitoa vastaavan mielikuvan itsestään”, sanoo Dinglen Business Development Manager Petra Tiirikainen.

Työnantajabrändäys on yritykselle keino myös sitouttaa työntekijät yritykseen ja saada työntekijät jakamaan yrityksen viestejä. Sen avulla voidaan myös pienentää rekrytoinnin kuluja.

”Työnantajabrändin vaikutukset ulottuvat läpi organisaation ja ovat tärkeä strateginen osa yrityksen toimintaa”, Tiirikainen sanoo.

 

Lisätietoa:

Anna Kilponen, Account Manager, 040 038 3988, [email protected]

Petra Tiirikainen, Business Development Manager, 040 835 8764, [email protected]

Kommentit 0

Subscribe to Email Updates

Subscribe to Email Updates