Sisältömarkkinointitoimisto Dingle Oy tuo Salesforcen markkinointiteknologiat osaksi palvelujaan. Markkinointisisältöjen kehittyessä jatkuvasti one-to-one-markkinoinnin suuntaan, Salesforcen teknologiat mahdollistavat sisällön jakamisen oikeaan kanavaan oikeaan aikaan, yksilöllisen palvelutilanteen huomioiden.
Nyt alkavan kumppanuuden myötä Dingle tuo luovan sisältöosaamisensa Salesforcea hyödyntävien markkinoijien käyttöön. Markkinoijalle tämä merkitsee käytännössä sitä, että sisällöntuotannon, kanavasuunnittelun ja järjestelmän operoinnin saa yhdeltä kumppanilta.
”Kaikki sisällöt ja kosketuspisteet voidaan nyt hallita yhdestä paikasta. Näin mahdollistamme yhtenäisen asiakaskokemuksen. Dinglen vahvuus on, että strategisen suunnittelun lisäksi se pystyy luomaan tarvittavat sisällöt kaikkiin asiakaskohtaamisiin sekä kehittämään sisältöjä jatkuvasti datan avulla. Teknologiat kaipaavat rinnalleen laadukasta, oikein ohjattua sisältöä ja riittävästi käsipareja ohjelmistojen käyttämiseen tai tuloksia ei tule”, sanoo Dinglen Head of Growth Marketing and Technology Ilmari Piela.
"Yksilöllisyys ja kanavien kasvava määrä tuo markkinoijalle paljon uusia mahdollisuuksia: markkinoinnista tulee osa myyntiä ja asiakaspalvelua sekä yhtenäistä asiakaskokemusta. Kokonaisuuden hallintaan tarvitaan uutta teknologiaa ja sisältöosaamista, joka huomioi teknologian markkinoinnille tuomat mahdollisuudet ja vaatimukset", Ilmari Piela muistuttaa.
Dingle Oy on sisältömarkkinointiyritys ja osa Aller Median markkinointipalveluita. Dingle auttaa yrityksiä saavuttamaan tuloksia monikanavaisen sisältömarkkinoinnin, mainonnan ja mediaratkaisujen avulla. Dinglen asiakkaisiin kuuluvat muun muassa Kesko, St1, Huawei, Vaasan ja Panda. www.dingle.fi
Asiakaskokemuksen hallintajärjestelmiä tarjoava Salesforce kytkee yritykset ja heidän asiakkaansa yhteen aivan uudella tavalla. Salesforce on maailman johtava CRM-järjestelmien toimittaja. Lisätietoa Salesforcesta (NYSE: CRM) osoitteesta www.salesforce.com.