Dingle on uudistanut asiakkuusjohtoaan. Uudistuksella halutaan parantaa asiakasymmärrystä sekä kykyä palvella entistä paremmin asiakkaita dataohjatun sisällön, vaikuttajamarkkinoinnin sekä tulospohjaisen sisältömarkkinoinnin osa-alueilla. 

Sari Männistö on valittu Dinglen asiakkuusjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän on edellisessä tehtävässään Adsek Oy:n Account Directorina vastannut kansainvälisistä asiakkuuksista, kuten Skoda, Ehrmann, Yamaha ja Parmaco, toimien samalla jälkimmäisen ulkoistettuna markkinointipäällikkönä. Hänellä on yli 20 vuoden kokemus markkinoinnin eri positioista. 

“Dingle on sisällöntuotannon ja asiakasviestinnän edelläkävijä, jonka DNA:ssa on jatkuva kuluttajakäyttäytymisen analysointi ja sen tiedon jalostaminen luoviksi ratkaisuiksi niin sisältömarkkinointiin kuin mihin tahansa muuhunkin kanavaan. Tällaisessa työssä mukana oleminen on etuoikeus, jossa on paljon opittavaa, mutta myös annettavaa oman pitkän kokemuksen myötä.“, Männistö kertoo.

Dinglen Account Directoriksi ja johtoryhmän jäseneksi valittu Albert Virtanen on työskennellyt yli 10 vuotta markkinoinnin tehtävissä eCommercen, analytiikan ja digistrategioiden parissa.

“Toiveenani on pystyä auttamaan mahdollisimman monta tiimistämme parhaisiin mahdollisiin suorituksiin ja kehittymään jatkuvasti. Yhdessä tekemisen ilo on itselleni aina merkinnyt paljon, ja sitä myös odotan suuresti Dinglellä. Lisäksi asiakkaiden kanssa työskentelyn toivon olevan hedelmällistä ja rohkeita linjoja noudattavaa”, Virtanen sanoo.

Dinglen uusi Business Development Director Kirsi Nipuli siirtyi taloon Alma Talentin Customer Success Managerin toimesta, jossa hän kehitti asiakassuhteita sekä ideoi asiakkaille monikanavaisia mediaratkaisuja. Nipulilla on pitkä tausta medioiden parissa. Uudessa tehtävässään hän vastaa Dinglen uusasiakashankinnasta sekä asiakassuhteiden kehittämisestä. Nipuli on nimitetty Dinglen johtoryhmän jäseneksi.

"Dingle on raikas tuulahdus rohkeaa, energistä ja dynaamista tämän päivän markkinointiviestinnän osaamista – etunenässä rikkomassa rajoja ja kokeilemassa uutta", Nipuli sanoo.

Laura Kyntölä on palkattu Dinglen Account ja PR Manageriksi vahvistamaan yrityksen PR- ja vaikuttajamarkkinoinnin osaamista. Hänellä on 10 vuoden kokemus kaupallisista medioista, radiosta, televisiosta ja sosiaalisesta mediasta. Kyntölä työskenteli aiemmin markkinointitoimisto Valven PR-tehtävissä, sekä Pohjoismaiden suurimman vaikuttajamarkkinointitoimisto United Influencerin maajohtajana.  

“Olen seurannut ja fanittanut Dingleä jo pitkään ja olen sivusta seurannut sen läpikäymää kasvua ja murrosta. Nyt onkin ilo hypätä mukaan. Uskon, että asiantuntijuuteni markkinointiviestinnän sisällöistä, PR:stä ja vaikuttajamarkkinoinnista on sopiva lisä Dinglen tarjoamiin palveluihin. Dinglellä on alan vaatimaa rohkeutta, positiivista räjähtävää energiaa, sekä kykyä uudistua. Samaa toivon sekä omaan työhöni, että asiakkuuksien kanssa työskentelyyn", Kyntölä kertoo.  

Dinglen toimitusjohtajan Tomi Hilvon mukaan asiakkaat etsivät kumppania jonka avulla markkinoinnin funktio uudistuu ja nostaa arvoaan.

“Dingle on vauhdikkaan uudistumisen polulla. Vahva osaamisemme digitaalisen markkinoinnin ja sisältöjen ammattilaisena mahdollistaa meille edelläkävijän roolin markkinassa. Aiomme haastaa markkinoinnin arvoketjua uudistumaan. Ketterä ja oppiva työskentelymalli jossa sisältö ja kanava toimivat aidosti yhdessä ja jossa kehitystä tapahtuu jatkuvasti kerättävän tiedon pohjalta, tulee osoittautumaan tehokkaammaksi kuin perinteiset mallit. Tuoreimmat vahvistuksemme elävät kaikki intohimoisesti tätä muutosta, ja auttavat asiakkaitamme uusien mahdollisuuksien löytämisessä”, Hilvo toteaa.

Kommentit 0

Subscribe to Email Updates

Subscribe to Email Updates