Dingle on nimittänyt kaksi johtajaa ylläpitämään ja vauhdittamaan kasvua.

Dinglen asiakkuustiimin vetäjäksi ja johtoryhmän jäseneksi on valittu oikeustieteen ja kauppatieteiden maisteri Jasmiina Ojala, joka aloitti uransa Dingellä Account Managerina, ja myöhemmin Account Directorina. Jatkossa Ojala vastaa Dinglen myynnin ja asiakkuusjohdon kehittämisestä sekä palveluiden tuotteistamisesta nimikkeellä Head of Accounts. Ennen siirtymistään Dinglen palvelukseen, Ojala on toiminut liikejuristina, mm Ahlström Capital Oy:ssä, Ålandsbanken Abp:ssä ja Componenta Oyj:ssä.

“Laajasta taustasta johtuen, vahvuuksiani ovat laaja-alaisuus, pragmaattisuus ja liiketoimintalähtöisyys. En ajattele markkinointia vain markkinointina vaan koen, että sen pitää olla yhtä yrityksen strategian kanssa ja näkyä kaikilla yrityksen osa-alueilla asiakaspalvelusta tuotepakkaukseen, kokoushuoneista yksittäisiin some-sisältöihin”, Ojala kertoo.

Taiteen maisteri Stina Varkkola on nimetty Dinglen sisältötiimin vetäjäksi ja johtoryhmän jäseneksi nimikkeellä Head of Content. Varkkolan vetämä sisältötiimi koostuu yli kymmenestä sisällöntuotannon ja someyhteisöjen hallinnan asiantuntijasta. Hän on työskennellyt aikaisemmin mm. toimittajana Lapin Kansassa, copywriterina Mainostoimisto Ajatuksessa ja start-up -yrittäjänä Favor Company Oy:ssä.

“Olen kiinnostunut tarkastelemaan ja kehittämään digitaalisen sisällöntuottajan ja somekirjoittajan alituisessa liikkeessä olevaa työnkuvaa niin Dinglellä kuin laajempana ilmiönä ja ajankuvana. Digitaalisten sisältöjen parissa vietetään jatkuvasti enemmän aikaa, jolloin sisällöntuotannossa on kiinnitettävä erityistä huomiota oikeellisuuteen ja eettisyyteen. Samalla tulee muistaa luovuus ja laatu, keveyttä unohtamatta”, Varkkola kertoo.

"Rakennamme tulevaisuuden lead agencya, jossa sisällöillä ja asiakasjohdolla on merkittävä rooli asiakkaidemme menestyksessä. Stina ja Jasmiina ovat työssään osoittaneet kykynsä ja edustavat juuri sitä suuntaa, johon haluamme Dingleä viedä. Ilo saada heidät johtoryhmään!", toteaa Dinglen toimitusjohtaja Juho Jokinen.

Dingle jatkaa edelleen Suomen suurimpana sisältömarkkinointiyhtiönä. Viime vuonna Dinglen liikevaihto nousi 5,1 miljoonaan, eli kasvua tapahtui  35,5% verrattuna vuoteen 2015. 70 hengen toimisto palkkasi vuonna 2016 yhteensä 25 markkinoinnin ammattilaista.

Subscribe to Email Updates