Miksi brändien kannattaa ottaa kantaa yhteiskunnallisiin asioihin? Mitä perinteisen journalismin pärjääminen edellyttää tulevaisuudessa? Miksi Hillary Clinton hävisi presidentinvaalit ja miksi Brexit tapahtui? Entä minkä puolueen Jungner uskoo voittavan kunnallisvaalit omassa vaalipiirissään?


Tässä jaksossa pohdimme muun muassa brändi-aktivismiin, poliittiseen viestintään ja journalismin tulevaisuuteen liittyviä kysymyksiä. Haastateltavana on viestintätoimisto Kreab Helsingin toimitusjohtaja Mikael Jungner, joka on aiemmin toiminut muun muassa SDP:n puoluesihteerinä, Yleisradion toimitusjohtajana, johtajana Microsoftilla sekä pääministerin poliittisena sihteerinä ja onkin tämän monipuolisen taustansa ansiosta kiinnostava haastateltava näin monisyiseen aiheeseen.


Tervetuloa kuuntelemaan!


[00:10] Intro

[00:37] Digitalist-gallup: Kuuluuko brändien ottaa kantaa yhteiskunnallisiin asioihin?

[04:42] Mikael Jungner ja aktivismi

[06:50] Brändi-aktivismi nyt ja tulevaisuudessa: mitä ja miksi?

[20:40] Journalismin tulevaisuus ja bränditoimitukset

[29:32] Vaalit ja viestintä: käsittelyssä kunnallisvaalit, Brexit ja Trump

 

Kaikki suomenkieliset Dinglecast blogit ovat löydettävissä täältä: www.dingle.fi/dinglecast/

Englanninkielisiin Dinglecast blogeihin pääset täältä: www.dingle.fi/dinglecast/

 

Tilaa:

Subscribe to DingleCast on iTunes

Subscribe to DingleCast on SoundCloud

Subscribe to DingleCast on Stitcher Radio

 

Kommentit 0

Subscribe to Email Updates

Subscribe to Email Updates