Tjäreborg lähettää sosiaalisen median kampanjassaan lapsiperheen toiminnantäyteiselle lomalle Gran Canarialle. Kampanja toteutetaan yhteistyössä Dinglen kanssa, jonka videotuottaja Tom Nylund on kampanjan pääosassa perheineen.

Lähetyksissä syntyy elämänmakuista ja inspiroivaa sisältöä lapsiperheen lomasta Gran Canarialta, upeasta Ocean Beach Club -hotellista sekä sen tarjoamista palveluista. Viikon aikana tutustutaan myös Gran Canarian aktiivilomailumahdollisuuksiin – lapsiperheen ehdoilla.

Tjäreborgin markkinointipäällikkö Anu Koskisen mukaan kampanjassa on haluttu ennakkoluulottomasti kokeilla uusia tapoja jakaa matkailukokemuksia hyödyntämällä yhtä tämän hetken suurimmista trendeistä, livelähetyksiä.

”Haluamme olla edelläkävijä matkailumarkkinoinnissa ja olla ensimmäisten joukossa hyödyntämässä uusia sisältöformaatteja, kuten 360-videoita ja Facebook Liveä. Tässä kampanjassa haluamme näyttää lapsiperheen lomailua Gran Canarialla viikon ajan ja ottaa katsojat mukaan osallistumaan ja vaikuttamaan livelähetyksien kulkuun”, kommentoi Koskinen. 

Dinglen kehitysjohtaja Aki Snellman kertoo, että markkinoinnissa tämän hetken iso trendi on reaaliaikaisuus. Gran Canaria Live -kampanjassa kuluttajat pystyvät itse näkemään livelähetysten kautta, millaista Gran Canarialla lomailu on. Lomamatkoilta jaetaan paljon sisältöä sosiaaliseen mediaan ja konseptimme perustuu vahvasti tähän ilmiöön. 

"Livelähetysten suunnittelu on tehty etukäteen yhdessä Tjäreborgin kanssa, mutta varmasti viikon aikana tapahtuu myös joitain yllätyksiä – sehän juuri on suorien lähetysten suola. Odotamme innolla ihmisten reaktioita ja toki myös kampanjan kaupallisten tavoitteiden toteutumista", Snellman kiteyttää.

Seuraa Tjäreborgin Gran Canaria Live -kampanjaa Tjäreborgin Facebook-sivulla 22.1.-27.1.2017.

 

Kommentit 0

Subscribe to Email Updates