Suomen suurin ja merkittävin digitaalisen markkinointiviestinnän töille tarkoitettu kilpailu, Grand One, julkaisi tänään vuoden 2014 kilpailun finalistit verkkosivuillaan. Dingle ylsi viiden parhaan joukkoon kategoriassa, jossa arviointi perustui 100% tuloksiin.

 

RAY:n, Snellmanin, Olvin ja Estrellan huippuhyvät kampanjat finaalissa haastaa Keskisen Kellon “Facebookin tehokkain kellokauppias” -case kilpailun kategoriassa “tuloksellisin verkkokampanja.” Erityiseksi tilanteen tekee sen, että Keskisen Kellon tapauksessa kaikki saavutukset perustuvat strategian mukaisesti vain Facebookissa toteutetun kampanjan tuloksiin verrattuna muihin finalisteihin. Dingle oli myös kategorian ainoa finalisti, joka sekä suunnitteli, että toteutti kampanjan kokonaisuudessaan.

 

Lisää Dinglen finaalityöstä voit lukea täältä:

http://pub.dingle.fi/grandone/keskisenkello/

KeskisenKello

 
Pitkän taipaleen vauhdikas alku

Allekirjoittaneelle Grand One 14 osallistuminen on ensimmäinen kerta, kun oman käden ja oman tiimin jälkeä on lähetetty mihinkään alan kilpailuun arvioitavaksi, joten enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen voi olla. Finaalipaikka tuntuu erityiseltä, ja antaa paljon energiaa uusien menestystarinoiden luomiseen. Kiitollinen voi olla kaikille, joilta on tähän mennessä päässyt oppimaan ja joiden kanssa on saanut yhdessä kädet syvällä savessa paiskia hommia.

 

Dingle onnittelee kaikkia finalisteja hyvästä työstä, ja odottaa tulevaa jo innolla. Gaalassa tavataan!


 #GrandOne

Subscribe to Email Updates