Saimme tänään äärimmäisen mielenkiintoisia uutisia. Twitter nimittäin lanseerasi itse toteutettavan mainonnan Pohjoismaisille yrityksille.



Mitä tämä siis tarkoittaa käytännössä?

Ihan niin yksinkertaista mainonna käyttöönotto ei ole. Ensin tulee kahlata maksutapa-asetusten ja luottokorttitietojen läpi. Sen jälkeen pääset valitsemaan monista mahdollisista mainosmuodoista sen, jonka uskot parhaiten palvevan kampanjalle asetettuja tavoitteita.

twitter ads

Kampanjan edetessä eteen tulee tietysti mainonnan suunnittelun teksti- ja paikkatasolla. Tekstisuunnittelua tosin helpottaa se, että voit myös valita omista, jo julkaistuista twiiteistäsi mielestäsi toimivimman mainostukseen. Muutamia mainospaikkoja mainitakseni, voit siis näkyä Twiitti-virran seassa tai vaikka hakutuloksissa.

Facebookin mainonnan eduiksi on usein lueteltu kohdennettavuus. Niin myös Twitterissä. Mainoksia voidaan siis kohdentaa tietyille aiheille, tiettyjen käyttäjien seuraajille tai vaikka sijainnin tai kielen mukaan.

Tässä nopeat päivitykset aiheesta. Mikäli sinulle tulee kysyttävää, kommentoi alle ja vastailemme päivitettyjen tietojen kera sinulle.


Subscribe to Email Updates