Sosiaalisen median kanavat ovat pullollaan hyödyntämisen paikkoja. Silti omalle kohdalle henkilökohtaisesti ei ole vielä montaa kertaa sattunut WAU-hetkiä. Harva brändi kun on lähtenyt rohkeasti jalkautumaan yleisöjensä ääreen, siellä missä mahdollisuudet ovat.

Sunnuntaina tällainen pääsi käymään itselleni.

Olimme kollegani Santerin kanssa pyörimässä Streat Helsinki - ruokafestareilla. Kansainvälisiä herkkuja ympäri maailmaa maisteltavaksi. Itse tapahtuma sinällään on huikea juttu ja elävöittää kaupunkikuvaa. Huudahtelimme ääneen: “Tää on niin urbaania! Eurooppalainen meininki!”

No mitä sitten pari some-eläintä tekevät kun jalkautuvat trendikkäiden sisältöjen lähteille? Ne menevät ja instaavat sormet verillä vaikka keväinen merituuli puree sormia tunnottomaksi.

Mutta mitä tapahtui kun olin jakanut Instagramiin yhden viluisen burger-kuvan, onkin mielenkiintoisempaa.

Instaburger StreatHelsinki

@StreatHelsinki dynaaminen ja vikkelä markkinointipartio elää hetkessä. Se tutkii ja monitoroi oikeaoppisesti yleisönsä tekemistä. Samalla se viestii rennosti, kanavaan sopivalla äänensävyllä ja tarttuu hetkeen:

StreatH2

Tämä kaikki siis tapahtui sunnuntaina, muutamissa minuuteissa ja rennon sujuvalla tavalla.

image2

Esimerkillistä toimintaa @StreatHelsinki ja kiitos vielä Kassialmalle!

Miten sinun brändisi voisi käyttäytyä näin sosiaalisen median kanavissa ja jättää samalla asiakkaallesi tällaisen WAU-fiiliksen?

Vaihtoehtoja on yhtä monta kuin on luovia ajatuksia.

Subscribe to Email Updates