Tänään IBM #Digitalist Leadership Forumissa Pauli Aalto-Setälä julkaisi IBM:n ja Dinglen kumppanuuden, jonka myötä Dingle voi tarjota IBM:n Social Business –ratkaisuja osana tarjoamaansa.

Kuluttajien ja business-to-business -päättäjien median käyttö on muuttunut radikaalisti viimeisten vuosien aikana. Dinglen tehtävä on auttaa organisaatioita ymmärtämään tätä murrosta ja muuttamaan liiketoimintaansa sen mukaan. Teknologia on tässä avianasemassa. Olemme kehittäneet Dinglessäkin teknologiaa, jonka avulla olemme tehneet tästä asiakkaillemme helpompaa.

Olen jo pitkään ihaillut IBM:n tapaa kommunikoida Social Business -tarinaa. Suomalaisessa B-to-B -ostokäyttäytymisessä sisältö jää usein teknologian jalkoihin. Rakastamme järjestelmiä. Ratkaisemme esimerkiksi sosiaalisen median kuuntelun ostamalla järjestelmän, jota alkuinnostuksen jälkeen kukaan ei käytä. Tulokset ovat sen mukaiset. On aika nostaa käyttäjät keskipisteeksi ja valjastaa teknologia aidosti hyötykäyttöön.

Siksi olen kovin innostunut nyt alkaneesta yhteistyöstä. IBM Business Partnerina parannamme palveluamme ja voimme tuoda nykyisille ja uusille asiakkaille kokemusperäistä apua käyttäytymisen muutoksesta ja sosiaalisten teknologioiden käytöstä. Oikean toimintatavan, teknologian ja sisällön yhdistelmällä Social Business jalkautetaan johtamisen ja organisaation arkeen.

Subscribe to Email Updates