Dingle on sosiaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys. Haemme nyt asiakkuusjohtajaa kehittämään asiakkaiden kykyä hyödyntää digitalisaatiota ja sosiaalista liiketoimintaa.

Ainakin tätä pääsisit meillä tekemään:

  • Uusien ja nykyisten asiakkaiden digitaalisten mahdollisuuksien kartoitus, oikean toimintamallin löytäminen ja jalkautus
  • Asiakkuuksien kehittäminen
  • Esimiehenä toimiminen
  • Myyntitiimin tukeminen sosiaalisen liiketoiminnan asiantuntijana uusasiakashankinnassa
  • Tulosvastuun kantaminen omista asiakkaistasi
  • Dinglen toiminnan kehittäminen johtoryhmän jäsenenä

Tehtävässä on mahdollisuus painottaa työnkuvassa kouluttamista, teknologiaa, kaupallistamis- tai sisällön kehittämistä. Keskustelukumppaneinasi ovat vastaavasti HR-, IT/Kehitys-, markkinointi- ja viestintä- sekä toimitusjohtajat.

Toivomme sinulta:

  • Vähintään 5 vuoden työkokemusta markkinoinnin/viestinnän, liiketoiminnan kehittämisen tai IT-alalta
  • Mobiiliapplikaatio- ja sosiaalisen median teknologioiden vahvaa ymmärrystä
  • Kokemusta asiantuntijatehtävistä ja kykyä kouluttaa niin asiakkaita kuin omia työntekijöitämme
  • Kokemusta B2B-asiakkuuksien tulosvastuullisesta johtamisesta
  • Korkeakoulututkintoa
  • Luovuutta ja ongelmanratkaisukykyä sekä analyyttistä otetta
  • Oma-aloitteisuutta, hyviä tiimityöskentelytaitoja sekä reipasta ja reilua meininkiä

 

Tehtävässä vastaat asiakkaidesi digitaalisesta menestymisestä, joten aiempi konsultointi- ja b-B2B-asiakastyökokemus on välttämätöntä. Olemme nuori tiimi, sinulta haemme myös kokemusta.

Kuulostaako mielenkiintoiselta? Laita hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveen kera maanantaihin 24.8.2016 mennessä osoitteeseen rekry@dingle.fi

Jäitkö kaipaamaan lisätietoa? Ole yhteydessä mahdollisiin kollegoihisi Juho Jokiseen (0503505964) tai Pasi Piipposeen (0405035275) 19.tai 20.8. klo 16-18.

Subscribe to Email Updates