Sosiaalisen median tärkeys markkinoinnissa jatkaa kasvuaan.

Sosiaalisen median suosio on viime vuosina kasvanut räjähdysmäisellä nopeudella. Samalla sosiaaliseen mediaan kohdistuu jatkuvasti suurempi yleinen huomio. Sosiaalisten verkostojen käyttäjiä on tällä hetkellä yli 2 miljardia ihmistä - ja luku jatkaa kasvuaan. Brändien on välttämätöntä olla läsnä sosiaalisissa verkostoissa.

Kilpailut ovat tiivis ja toimiva osa nykyaikaista markkinointistrategiaa.

Markkinointiammattilaiset suunnittelevat kilpailuja, joilla saadaan asiakkaat jakamaan kuvia ja videoita sekä äänestämään, tykkäämään tai kommentoimaan sisältöä sosiaalisessa mediassa. Houkuttelevat palkinnot, hauskat teemat sekä ajankohtaiset aiheet saavat ihmiset osallistumaan mitä erilaisimpiin kilpailuihin. Tieto suosituimmista kilpailuista leviää maailmalle alle vuorokaudessa, kuten kuuluisa “Ice bucket challenge” kesällä 2014. Brändit saavuttavat merkittäviä etuja, muun muassa kasvavaa bränditietoisuutta, vertaismarkkinointia, lisämyyntiä, sähköpostilistoja sekä seuraajia sosiaalisessa mediassa.

Lovented on uusi ja helppo tapa äänestää ja osallistua kilpailuihin.

Palvelu tarjoaa uuden, helpon ja kustannustehokkaan tavan järjestää kilpailuita, joilla saavutetaan edullista, laajaa sekä tehokasta markkinointia sosiaalisessa mediassa. Kaikki brändin sosiaaliset kilpailut ovat nyt ensimmäistä kertaa löydettävissä yhden webbiosoitteen takaa.

lovented

Palvelua markkinoidaan ihmisille, jotka haluavat ottaa osaa äänestyksiin ja kuvakilpailuihin ja /tai etsivät uutta sosiaalista verkostoa pitää yhteyttä kavereihinsa . Päälevitys- ja markkinointikanavamme ovat App Store, Google Play sekä internet -sivumme, lovented.com, joista palvelun voi ladata puhelimelle tai käyttää verkossa maksutta. Lisäksi kilpailujen järjestäjien intressi on ohjata mahdollisimman paljon kuluttajiaan ottamaan osaa kilpailuihinsa.

Palvelu tarjoaa lovented.com/user -osoitteen profiilille, jossa voi helposti julkaista kilpailuja monenlaisilla ominaisuuksilla, milloin haluaa. Käyttäjät voi ohjata linkillä suoraan omaan profiiliin. Halutessaan voi järjestää vaikka neljä kilpailua samalla viikolla käyttäen samaa linkkiä. Näin ei tarvitse opettaa neljää eri #hashtagia ystävilleen tai faneilleen. Kun kilpailuja ei ole käynnissä, fanit ja ystävät voivat selata menneiden kilpailujen sisältöä.

Lovented on sosiaalinen kilpailualusta brändeille

Tällä hetkellä valtaosa brändeistä järjestää kilpailunsa joko Facebookin, Instagramin tai Twitterin kautta. Haasteena nykyisessä toimintaympäristössä brändien kannalta on ohjeistaa käyttäjiä laittamaan kilpailukuvan yhteyteen oikea hashtag. Ilman oikeaa hashtagia kilpailun järjestäjä ei voi päästä käsiksi kilpailuun liittyvään kuvavirtaan. Vaihtuvien kilpailujen ja tätä kautta vaihtuvien hashtagien kommunikointi käyttäjille on haastavaa ja kallista.

Lovented on uusi sosiaalinen kilpailualusta brändeille. Palvelu tarjoaa brändeille mahdollisuuden luoda helposti ja tehokkaasti erilaisia kilpailuja Lovented- palvelussa ja markkinoida niitä vaivattomasti kanavilla joissa helpoiten tavoittaa omat faninsa.

lovented hyödyt

Lovented –palvelussa käyttäjä voi halutessaan ottaa osaa sosiaalisiin kuvakilpailuihin ja ansaita niistä palkintoja. Kuvien jakaminen ja äänestäminen on helppoa. Kilpailun voi rajata haluttuihin maihin, moderointi on tehty helpoksi ja kilpailujen sekä sisällön jakaminen eri medioihin on suoraviivaista. Kilpailujen tekeminen on ilmaista ja profiiliin saa premium-ominaisuudet lisämaksusta. Äänestäminen on tehty mielenkiintoiseksi uudenlaisella käyttöliittymällä ja kilpailuissa voi seurata osallistujien reaaliaikaisia sijoja. Käyttäjät saavat kiinnostavaa tietoa uusista kilpailuista ja kilpailujen vaiheista Loventedin feedissä, uutiskirjeellä sekä push notifikaatioilla.

Maailman paras äänestys- ja kilpailualusta.

Loventedin tavoite on tarjota maailman hauskin palvelu kaikille äänestyksistä ja kilpailuista kiinnostuneille. Lovented julkaisee responsiivisen websiten sekä iOS- ja Android applikaationsa syyskuussa 2015. Parannuksia ja uusia ominaisuuksia julkaistaan kahden viikon välein ja loppuvuodesta 2015 aloitetaan laajempi yhteistyö ensimmäisten kansainvälisten brändien kanssa. Lovented suosittelee brändien markkinoinnista vastaavia henkilöitä lataamaan Loventedin ja kokeilemaan sen tarjoamia uusia mahdollisuuksia. Osa Loventedin tärkeimmistä ominaisuuksista julkaistaan loka- ja marraskuun 2015 aikana.

 

Lovented Kaius Meskanen
Kaius Meskanen
Founder
+358 44 309 5555
www.lovented.com

Subscribe to Email Updates