Suomen suurin sosiaalisen liiketoiminnan asiantuntijatalo Dingle vahvistaa rivejään yhdellä maan kovimmista data-analytiikan ja digitaalisen markkinoinnin osaajista. 

Dinglen asiakkuusjohtajana aloittaa tammikuussa Okimo Clinicistä siirtyvä Tommi Partanen, 31. Tehtävässään Partanen vastaa Dinglen useiden merkittävien asiakkuuksien digitaalisen ja sosiaalisen markkinoinnin strategian kehittämisestä.

Partanen on uransa aikana ollut mukana suunnittelemassa ja tekemässä lukuisten merkittävien suomalaisten pörssiyritysten digitaalista markkinointia ja liiketoimintaa. Hän on myös vuosia kouluttanut digitaalisia taitoja suomalaisissa B2B- ja B2C-yrityksissä.

Partasella on laaja-alainen digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin osaaminen sekä mittaamisen, mediaseurannan ja data-analytiikan ymmärrys. Yrityselämässä Partanen on tunnettu erityisesti monipuolisesta sosiaalisen median ja digitaalisten prosessien asiantuntijuudestaan sekä kohderyhmä- ja sisältöosaamisestaan. Partasen vastuulla on ollut muun muassa digitaalisen markkinoinnin yrityskonsultaatiota, asiakaspalvelu- ja kohderyhmäanalyysit sekä muu dataan perustuvan liiketoiminnan kehitys. Koulutukseltaan hän on maatalous- ja metsätieteiden maisteri.

Ennen Okimo Cliniciä Partanen on työskennellyt strategisena asiakaspäällikkönä ja konsulttina Meltwaterilla sekä markkinoijana Trainers’ Housessa.

”Tuntuu mielettömän upealta päästä osaksi yhden maan arvostetuimman sosiaalisen liiketoiminnan asiantuntijayrityksen kasvutarinaa. Dingle on rohkea ja voimakkaasti eteenpäin menevä yritys, jolla on selkeä näkemys digitaalisen liiketoiminnan kehittämisestä. Dinglessä uutta bisnestä tehdään, ei pelon, vaan mahdollisuuksien kautta. Dinglen utelias ja positiivinen ote sekä nuorekas yrityskulttuuri kannustavat jatkuvasti uusien juttujen kokeilemiseen”, Partanen täsmentää.

Partanen raportoi tehtävässään Dinglen operatiiviselle johtajalle (COO) Pasi Piipposelle.

”Oli erittäin hieno juttu saada Tommi mukaan Dinglen riveihin asiakkuusjohtajaksi. Uskon vahvasti, että Dinglen nykyiset ja tulevat asiakkaat hyötyvät Tommin monipuolisesta digitaalisen liiketoiminnan osaamisesta”, sanoo Piipponen.

 

Lisätiedot:

Taru Laurila, markkinointipäällikkö, Dingle, puh. 044 735 6970

Dingle on Pohjoismaiden suurin sosiaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys, joka tarjoaa yritysjohdon, myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun konsultointipalveluja mahdollistaakseen digitaalisuuden hyödyt yritysten liiketoiminnassa. Dinglen ydinosaamisaluetta ovat sosiaalisen median käytön strateginen suunnittelu, prosessikonsultointi, konseptisuunnittelu sekä sisällön ja tekniikan tuotanto. Dingle perustettiin vuonna 2009. Toimintansa aikana yritys on ollut suunnittelemassa ja toteuttamassa yli sadan suomalaisbrändin digitaalista liiketoimintaa. Vuonna 2014 Dinglen liikevaihto kasvoi 58 prosenttia yli 2,7 miljoonaan euroon. Dinglen Helsingin ja Tukholman konttoreilla työskentelee yhteensä noin 50 sosiaalisen liiketoiminnan asiantuntijaa. www.dingle.fi

Subscribe to Email Updates