Palvelukokonaisuuden kautta panostetaan tapahtumien tehokkaaseen digitaaliseen myyntiin relevantin kävijädatan avulla.

[embed]https://youtu.be/IlSvY1X6xRw[/embed]


Suomen suurin sosiaalisen liiketoiminnan asiantuntijatalo Dingle on suunnitellut Starsquadin lanseerauksen sosiaalisessa mediassa, ja tukee Starsquadin jatkuvan sosiaalisen median sisällön tekemistä. Yhteistyö käsittää myös digitaalisen myynnin partneruuden, jonka myötä Dingle tarjoaa sisältömarkkinoinnin palvelujaan Starsquadin kumppaneille ja tapahtumille. Dingleltä mukana tähtikentällisessä vaikuttavat mm. sporttiset Pasi Piipponen, Santeri Määttänen, Heikki Pohjonen ja Aki Toivonen.

Starsquad uudistaa alan toimintamalleja tuomalla kotimaiseen kulttuurimaailmaan ennennäkemättömän konseptin, joka tarjoaa suomalaisille maailmanluokan live-elämyksiä urheiluun ja viihteeseen. Dingle pystyy tarjoamaan tapahtumien ympärille modernia sisältömarkkinointia, jonka avulla tuodaan digitaalisten kanavien kautta kiinnostusta ja kävijöitä tapahtumiin. ”Olemme erittäin innolla mukana tässä yhteistyössä ja uskomme, että tästä alkaa uusi aikakausi suomalaisessa urheilu- ja tapahtumamarkkinoinnissa”, sanoo Dinglen Account Director Heikki Pohjonen.

”Yhteistyö Dinglen kanssa on ollut erittäin sujuvaa ja ammattitaitoista. Olemme aloittaneet yhteistyön lanseerauksen osalta joustavasti. Pystymme skaalaamaan tämän palvelun muillekin, ja tuomme markkinoille ainutlaatuisen, yhteisen digitaalisen palvelupaketin. Toivotan kaikki tervetulleeksi tuleviin Starsquadin järjestämiin viihdetapahtumiin,” Starsquadin toimitusjohtaja Mika Sulin kertoo.

Modernien digitaalisten myynnin ja markkinoinnin palveluiden tuominen urheilu- ja tapahtumamarkkinointiin kasvattaa liiketoiminnan mahdollisuuksia valtavasti. Yhdessä strategisten kumppaneiden kanssa sekä maailman johtaviin urheilumarkkinointiyrityksiin kuuluvan Infront Sports & Media AG:n partnerina Starsquad luo verkoston, joka tarjoaa sisältömarkkinoinnin lisäksi mm. digitaalista markkinointia, sisällöntuotantoa sekä e-commerce- ja verkkosivujen kehitystä urheilu- ja tapahtumamarkkinoinnissa.

”Olemme erittäin ylpeitä saadessamme tehdä yhteistyötä digimaailman kärkiyritysten kanssa. Yhdessä voimme toivottaa niin kuluttajat kuin yrityksetkin nauttimaan elämyspaketeistamme eri urheilutapahtumiin, konsertteihin ja musikaaleihin,” sanoo Satu Heikkilä, Starsquadin digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin vetäjä.

Dinglen lisäksi Starsquadin kumppaneina toimivat Lippu.fi, Motley Agency, Blox ja Uplause. Starsquadin digipalvelukonsepti sekä partneriverkosto lanseerataan torstaina 18.2. Jokereiden ja Starsquadin yhteistilaisuudessa Hartwall Arenalla.

 

Subscribe to Email Updates