Hei sinä mediasuunnittelun ja analytiikan ammattilainen.

Etsimme joukkoomme Media ja analytiikka -tiimin vetäjää, joka asiakastyön ohessa toimii tiimin esimiehenä ja valmentajana. Tehtäväsi ja tavoitteesi on tehdä meistä entistäkin merkityksellisempi kumppani asiakkaillemme kehittämällä osaamistamme mediasuunnittelussa ja analyyttisen näkemyksen tarjoajana.

Työskentelet tiiviisti asiakkuusjohdon, suunnittelijoiden ja oman digi-mediasuunnittelijoista koostuvan tiimisi kanssa. Tuot kokemusta ja näkemystä luovasta ja tehokkaasta mediasuunnittelusta etenkin digitaalisten medioiden osalta. Tiedät kuitenkin myös milloin katse kannattaa siirtää analogiselle puolelle. Löydät asiakkaillemme tärkeät datapisteet ja osaat tuottaa niistä saatavan tiedon perusteella asiakkaillemme ymmärrettävässä muodossa analyysejä markkinoinnin kehittämiseen.

Toivomme sinulta:

  •  5-8 vuoden kokemusta digitaalisen median ostamisesta, optimoinnista ja raportoinnista
  • Kokemusta eri lähteistä tuotettavan datan analysoinnista ja analyysiin perustuvien näkemysten muokkaamisesta ymmärrettävään muotoon
  • Kokemusta asiakastyöstä
  • Valmiutta ja halua kehittää tiimisi osaamista ja prosesseja
  • Erinomaista osaamista hakukoneiden, sosiaalisten kanavien ja ohjelmallisen ostamisen mahdollisuuksista sekä web-analytiikasta.
  • Arvostamme myös kokemusta A/B –testaamisesta ja verkkosivujen konversio-optimoinnista
  • Fluent written and spoken Finnish & English

Tarjoamme sinulle:

  • Lämpimän vastaanoton n. 60 dinglaajan joukkoon
  • Selkeän roolin ja tehtävän, hyvät asiakkaat ja työystävät
  • Kilpailukykyisen kompensaation, hyvät edut sekä mahdollisuuden kuukausittaiseen bonukseen
  • Tarvittavat työkalut työn menestyksekkääseen suorittamiseen
  • Puuroa aamuisin, kahvia pitkin päivää ja jäsenyyden himoittuun Dingle Party Teamiin.

Työkulttuurimme ihailee itseohjautuvia tiimissä työskentelijöitä, jotka uskaltavat näyttää uteliaisuutensa ja persoonallisuutensa. Arvostamme avointa yhteistyötä, rohkeutta kokeilla uutta, jatkuvaa oppimista ja ”do good” -asennetta. Osana Aller Media Oy:tä käytettävissämme on vahva joukko journalismin ja data-liiketoiminnan osaajia.

Kerro meille miksi soveltuisit tehtävään ja lähetä CV:si sekä vapaamuotoinen analyysi itsestäsi saatavilla olevan datan perusteella osoitteeseen rekry@dingle.fi (cc: jussi.ylavaara@dingle.fi) 10.6.2016 mennessä. Liitä analyysiin myös palkkatoiveesi. Lisätietoja tehtävästä voit kysyä sähköpostitse jussi.ylavaara@dingle.fi

Dingle on markkinointiviestinnän asiantuntijayritys ja osa Aller-konsernia. Dinglen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun konsultointipalvelut parantavat yritysten mahdollisuuksia hyödyntää digitalisaatiota liiketoiminnassaan. Dinglen ydinosaamisaluetta ovat sisältömarkkinointi, tulospohjainen digitaalinen markkinointiviestintä ja asiakasymmärrys. Dingle perustettiin vuonna 2009. Toimintansa aikana yritys on ollut suunnittelemassa ja toteuttamassa yli sadan suomalaisbrändin markkinointia. Vuonna 2015 Dinglen liikevaihto kasvoi 38 prosenttia yli 4,2 miljoonaan euroon. Dinglen Helsingin ja Tukholman toimistoilla työskentelee yhteensä noin 60 markkinoinnin asiantuntijaa.

Subscribe to Email Updates