KTM Ron Lindqvist, 30, siirtyy vastaamaan markkinoinnin asiantuntijayrityksen Dinglen uuden mobiilipalveluliiketoiminnan kehittämisestä.

Lindqvist vahvistaa Dinglen rivejä vankalla kokemuksellaan liiketoiminnan kehittämisestä, asiakkuusjohtamisesta sekä kuluttajatutkimuksesta. Uudessa tehtävässään hän vastaa asiakkuuksien kehittämisestä mobiilipalveluiden avulla.

Aiemmin Meltwaterilla asiakkuusjohtajana työskennelleellä Lindqvistillä on taustaa niin B2B- kuin B2C-liiketoiminnasta sekä vuosien kokemus pilvipalveluiden liiketoiminnasta. Hän on uransa aikana konsultoinut satoja yrityksiä avoimen tiedon, kuten sosiaalisten mediasisältöjen, hyödyntämisestä liiketoiminnassa, tiedon analysoinnissa sekä brändinäkyvyyden ja yritysmielikuvan mittauksessa.

Lisäksi Lindqvistin kokemus erityisesti digitaalisesta mediakulutuksesta, eri sukupolvien digimediatottumuksista ja mobiilipalveluiden käyttäjäkokemuksesta takaa laajan ymmärryksen datan hyödyntämisestä asiakaskokemuksien kehittämisessä.

– Datan ja asiakkaiden osallistamisen avulla yritykset voivat kehittää liiketoimintaansa uudella tapaa. Dinglen yhdistäessä vahvan sisältömarkkinointiosaamisensa ja osallistamista varten räätälöidyn mobiilisovelluksensa voimme tarjota yrityksille reaaliaikaisen, kohdennetun vuorovaikutuskanavan, jossa rakentaa entistä tuloksellisempaa liiketoimintaa, Lindqvist sanoo.

Lindqvist aloitti Dinglen New Business Developer -tehtävässä kesällä. Hän siirtyi tehtävään maailman johtavasta mediaseurannan palveluyrityksestä Meltwaterista.

june_2016_z7a9844-2

Subscribe to Email Updates