Kumpi on kuumempaa valuuttaa brändin johtamisessa - data vai identiteetti? Markkinoinnin Viikolla puhutaan paljon datasta, kohdentamisesta ja konversiosta. Mikä nykyajan datakohdennetusta mainonnasta tekee älykästä? 

Olemme mukana Markkinoinnin Viikolla 21.9-22.9. Uudistunut tapahtuma järjestetään Pasilan Messukeskuksessa. Tarkemman ohjelman löydätte täältä. Ilmoittaudu siis mukaan vuoden tärkeimpään markkinointialan tapahtumaan tai seuraa mielenkiintoisia puheenvuoroja Dinglen striimistä.

DSC_6387  DSC_6067

Striimaamme seuraavat puheenvuorot:

Keskiviikko 21.9.

Klo 9.30-9.50 / Teknologia

Miten datalla oikeasti kehitetään liiketoimintaa ja tulosta? - Yleistyksistä ja oletuksista yksilön reaaliaikaiseen kohtaamiseen / Sini Kervinen, Head of Online Advertisement, Aller Media / Laura Avonius, Director, Digital Business Unit, Aller Media

Klo 10.10-10.30 / Luovuus

SIRPALEISESTA YRITYSKULTTURISTA JOHTAVAKSI BRÄNDIKSI -Markkinointi Grano Oy:n johtamisen keskiöön ja kysynnän draivaajaksi. Miten se tehdään? / Jukka-Pekka Vuori, CCO, Grano Oy

 

Klo 12.20-12.40 / Tulevaisuus

Tulevaisuuden asiakaskokemus /Juho Jokinen, toimitusjohtaja, Dingle

Klo 13.20-13.50 / Tulevaisuus

Miksi suomalaista markkinointiosaamista tarvitaan maailmalla? – Periferia ja kuuntelun jalo taito /Petteri Lillberg, toimitusjohtaja, McCann Helsinki

Klo 15.00-15.20 / Luovuus 

Dingle talkshow: Luovuus, data ja brändit / Mikki Inkeroinen, Head of Digital Commerce, Expert AS, /Juho Jokinen, toimitusjohtaja, Dingle / Riikka Järvinen, Head of Online Marketing, DNA %Petteri Kolinen, toimitusjohtaja, Design Forum Finland

Torstai 22.9.

Klo 9.40-10.00 / Tulevaisuus

Helsingin markkinointiin One Hel of an Impact -asennetta / Outi Leppälä, markkinointipäällikkö, Visit Helsinki

Klo 13.20-13.40 / Tulevaisuus

Asiakaslähtöinen yritys: liiketoiminnan johtaminen datan avulla / Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikki

Klo 14.20-14.40 / Tulevaisuus 

Dinglen ja Allerin talkshow: Dataohjattu älykäs markkinointi / Juho Jokinen, toimitusjohtaja, Dingle / Sini Kervinen, Head of Online Advertisement, Aller / Katriina Kiviluoto, Head of Data Science, Solita Oy /Johanna Tarkiainen, Industry Leader, B2C & Retail, Affecto

Subscribe to Email Updates