Miksi brändien kannattaa ottaa kantaa yhteiskunnallisiin asioihin? Mitä perinteisen journalismin pärjääminen edellyttää tulevaisuudessa? Miksi Hillary Clinton hävisi presidentinvaalit ja miksi Brexit tapahtui? Entä minkä puolueen Jungner uskoo voittavan kunnallisvaalit omassa vaalipiirissään?
Tässä jaksossa pohdimme muun muassa brändi-aktivismiin, poliittiseen viestintään ja journalismin tulevaisuuteen liittyviä kysymyksiä. Haastateltavana on viestintätoimisto Kreab Helsingin toimitusjohtaja Mikael Jungner, joka on aiemmin toiminut muun muassa SDP:n puoluesihteerinä, Yleisradion toimitusjohtajana, johtajana Microsoftilla sekä pääministerin poliittisena sihteerinä ja onkin tämän monipuolisen taustansa ansiosta kiinnostava haastateltava näin monisyiseen aiheeseen.
Tervetuloa kuuntelemaan!
[00:10] Intro
[00:37] Digitalist-gallup: Kuuluuko brändien ottaa kantaa yhteiskunnallisiin asioihin?
[04:42] Mikael Jungner ja aktivismi
[06:50] Brändi-aktivismi nyt ja tulevaisuudessa: mitä ja miksi?
[20:40] Journalismin tulevaisuus ja bränditoimitukset
[29:32] Vaalit ja viestintä: käsittelyssä kunnallisvaalit, Brexit ja Trump
Kaikki suomenkieliset Dinglecast blogit ovat löydettävissä täältä: www.dingle.fi/dinglecast/
Englanninkielisiin Dinglecast blogeihin pääset täältä: www.dingle.fi/dinglecast/
Tilaa:
Follow @nooraemmastiina Follow @sanna_lii Follow @dinglecast